Basiroh
Ari ma'rifat teh ku
kersana Gusti, ari tajali teh ku
BASIRROH na Gusti, ari kabukana
BASIRROH dina diri urang teh ku
bersihna tur sucina BASIRROH anu
aya dina diri urang, ari BASIRROH
teh nyaeta BAdan-SIR-ROH,
1.BAdan kudu beresih jeung suci
tina sagala pagawean anu kotor,
tempatkeun eta badan kana
tempatna, supaya urang ka asup
jalma anu adil jeung anu syukuran,
badan teh pake nulungan batur, pake
ibadah, jeung hal anu sae anu
sanesna, lain pikeun neunggeul
batur jeung padorakaan anu laina,
intina bersihan jeung sucikeun eta
badan tina pagawean anu salah
eusian eta badan ku pagawean anu
bener anu alus anu di ridoan ku
Gusti supaya nyumponan syarat
kabukana BASIRROH Gusti anu aya
dina diri urang.
2.SIR, ari sir teh rasa, leungitkeun
rasa raga boga pangabisa,
leungitkeun rasa yen pinter teh ku
otak, leungitkeun rasa goreng
sangka ka Gusti jeung ka mahlukna,
leungitkeun rasa yen batur teh
batur, leungitkeun sakabeh rasa anu
goreng gantian ku rasa anu alus,
rasa diri teu boga pangabisa da bisa
ge di bisakeun ku Gusti, rasa diri teh
bodo da pinter teh anu gusti ladang
rohmat gusti lain ladang otak da
otak mah bakal ancur, intina
leungitkeun rasa diri teh jauh ti
Gusti gantian ku rasa yen diri teh
deukeut jeung gusti bahkan leuwih
deukeut tibatan anu deukeut jiga
gula jeung amisna kembang jeung
seungitna nu pokokna leungitkeun
rasa mahluk teh aya, lamun panon
geus teu bisa ningali, ceuli geus teu
bisa ngadenge, irung geus teu bisa
ngarenghap, kulit geus teu bisa
ngaraba tegesna mah geus ngarasa
diri teh teu walakaya raga teh
mutlak taya pangabisa pasti timbul
rasa nu aya ngan sakur GUSTI
ALLAH TA'ALA, aku ku urang sadaya
yen urang teh GUSTI ALLAH TA'ALA
bari ngakuna di dasaran ku
kasadaran ku ka ikhlasan lain ku
kasombongan ku katakaburan bari
teu ninggalkeun pengamalan syariat
anu wajib laksana anu sunah
lakonan anu subhat tebihan anu
haram singkahan.
3.ROH, ereunan roh tina
marentahkeun badan tina migawe
perkara anu salah, komando badan
teh ku ROH sangakan migawe
pagawean anu alus ROH kudu nitah
badan ibadah nitah badan sukuran
nitah badan welasan asihan
tafakuran jeung pagawean nu hade
nu sejena, lamun ROH nitah badan
doraka wayahna ngke di aherat ROH
bakal narima babalesna, intina ROH
ulah nitah badan migawe pagawean
anu salah, ROH kudu ngomando ka
badan sangkan badan migawe
pagawean anu bener supaya ROH
beresih supaya ROH suci, lamun ROH
geus suci oge bersih tina kokotor
tangtu bakal boga SIR anu bersih
oge suci lamun geus boga SIR anu
besrih tur suci pasti MA'RIFAT KA
DZAT GUSTI ALLAH ANU MAHA SUCI
teges na DZAT URANG SORANGAN
SAJATINA INGSUN SANYATANA AING.
Kesimpulanana tina ieu basa
jeung carita lamun ROH geus bisa
bersih tur suci tina sakabeh kokotor
tina marentah badan migawe anu
salah tegesna ROH geus bisa
ngomando badan marentah badan
migawe pagawean anu bener tangtu
BAdan oge bakal bersih tur suci tina
sakabeh kokotor lamun BAdan geus
bisa suci jeung bersih tina sakabeh
kokotor pasti ngabogaan SIR anu
bersih jeung suci tina sakabeh
kokotor lamun eta SIR geus beresih
jeung suci tangtu kabuka BASIRROH
Gusti anu aya dina diri urang, lamun
BASIRROH Gusti anu aya dina diri
urang geus kabuka pasti urang bisa
nempo DZAT GUSTI ALLAH TA'ALA,
GUSTI NEMPO SAJATINA GUSTI, AING
NEMPO SAJATINA AING, lamun geus
bisa MA'RIFAT pasti bisa mulih kajati
mulang ka asal.
kersana Gusti, ari tajali teh ku
BASIRROH na Gusti, ari kabukana
BASIRROH dina diri urang teh ku
bersihna tur sucina BASIRROH anu
aya dina diri urang, ari BASIRROH
teh nyaeta BAdan-SIR-ROH,
1.BAdan kudu beresih jeung suci
tina sagala pagawean anu kotor,
tempatkeun eta badan kana
tempatna, supaya urang ka asup
jalma anu adil jeung anu syukuran,
badan teh pake nulungan batur, pake
ibadah, jeung hal anu sae anu
sanesna, lain pikeun neunggeul
batur jeung padorakaan anu laina,
intina bersihan jeung sucikeun eta
badan tina pagawean anu salah
eusian eta badan ku pagawean anu
bener anu alus anu di ridoan ku
Gusti supaya nyumponan syarat
kabukana BASIRROH Gusti anu aya
dina diri urang.
2.SIR, ari sir teh rasa, leungitkeun
rasa raga boga pangabisa,
leungitkeun rasa yen pinter teh ku
otak, leungitkeun rasa goreng
sangka ka Gusti jeung ka mahlukna,
leungitkeun rasa yen batur teh
batur, leungitkeun sakabeh rasa anu
goreng gantian ku rasa anu alus,
rasa diri teu boga pangabisa da bisa
ge di bisakeun ku Gusti, rasa diri teh
bodo da pinter teh anu gusti ladang
rohmat gusti lain ladang otak da
otak mah bakal ancur, intina
leungitkeun rasa diri teh jauh ti
Gusti gantian ku rasa yen diri teh
deukeut jeung gusti bahkan leuwih
deukeut tibatan anu deukeut jiga
gula jeung amisna kembang jeung
seungitna nu pokokna leungitkeun
rasa mahluk teh aya, lamun panon
geus teu bisa ningali, ceuli geus teu
bisa ngadenge, irung geus teu bisa
ngarenghap, kulit geus teu bisa
ngaraba tegesna mah geus ngarasa
diri teh teu walakaya raga teh
mutlak taya pangabisa pasti timbul
rasa nu aya ngan sakur GUSTI
ALLAH TA'ALA, aku ku urang sadaya
yen urang teh GUSTI ALLAH TA'ALA
bari ngakuna di dasaran ku
kasadaran ku ka ikhlasan lain ku
kasombongan ku katakaburan bari
teu ninggalkeun pengamalan syariat
anu wajib laksana anu sunah
lakonan anu subhat tebihan anu
haram singkahan.
3.ROH, ereunan roh tina
marentahkeun badan tina migawe
perkara anu salah, komando badan
teh ku ROH sangakan migawe
pagawean anu alus ROH kudu nitah
badan ibadah nitah badan sukuran
nitah badan welasan asihan
tafakuran jeung pagawean nu hade
nu sejena, lamun ROH nitah badan
doraka wayahna ngke di aherat ROH
bakal narima babalesna, intina ROH
ulah nitah badan migawe pagawean
anu salah, ROH kudu ngomando ka
badan sangkan badan migawe
pagawean anu bener supaya ROH
beresih supaya ROH suci, lamun ROH
geus suci oge bersih tina kokotor
tangtu bakal boga SIR anu bersih
oge suci lamun geus boga SIR anu
besrih tur suci pasti MA'RIFAT KA
DZAT GUSTI ALLAH ANU MAHA SUCI
teges na DZAT URANG SORANGAN
SAJATINA INGSUN SANYATANA AING.
Kesimpulanana tina ieu basa
jeung carita lamun ROH geus bisa
bersih tur suci tina sakabeh kokotor
tina marentah badan migawe anu
salah tegesna ROH geus bisa
ngomando badan marentah badan
migawe pagawean anu bener tangtu
BAdan oge bakal bersih tur suci tina
sakabeh kokotor lamun BAdan geus
bisa suci jeung bersih tina sakabeh
kokotor pasti ngabogaan SIR anu
bersih jeung suci tina sakabeh
kokotor lamun eta SIR geus beresih
jeung suci tangtu kabuka BASIRROH
Gusti anu aya dina diri urang, lamun
BASIRROH Gusti anu aya dina diri
urang geus kabuka pasti urang bisa
nempo DZAT GUSTI ALLAH TA'ALA,
GUSTI NEMPO SAJATINA GUSTI, AING
NEMPO SAJATINA AING, lamun geus
bisa MA'RIFAT pasti bisa mulih kajati
mulang ka asal.
0 Response to "Basiroh"
Post a Comment